Світ

Bloomberg повідомив про "вторгнення РФ в Україну" та вибачився

Тетяна Іванова

Bloomberg

Американське агентство Bloomberg помилково опублікувало новину про вторгнення Росії в Україну.

Потім агентство видалило заголовок, написавши на своєму сайті спростування, пише РБК.

"Ми готуємо заголовки для багатьох сценаріїв, і заголовок "Росія вторгається в Україну" був випадково опублікований сьогодні близько 4 години вечора за східним часом. Ми глибоко жалкуємо про помилку. Заголовок видалено, ми з'ясовуємо причину того, що сталося", - йдеться у повідомленні", - написали у Bloomberg.

Як пишуть американські ЗМІ, користувачі, які натискали на заголовок, потрапляли на сторінку з помилкою.

Зазначається, що заголовок про вторгнення було опубліковано на сайті близько 30 хвилин.

Нагадаємо, що в США оголосили про плани Росії сфальшувати привід для вторгнення в Україну за допомогою фейкового відео.

За даними американської процеси, у ньому хочуть зобразити вибухи, жертв серед цивільного населення, "Байрактори" та іншу українську зброю.

Раніше в Білому домі відмовилися називати вторгнення Росії в Україну "неминучим", вважаючи це недоречним.

Водночас журналіст Buzzfeed показав за знімками з космосу нарощування російських військ у Білорусі, в окупованому Криму та західних регіонах РФ.