Oculus створили VR-гарнітуру із вбудованою вибухівкою, яка буквально може вбити гравця після смерті у грі
Співзасновник Oculus Палмер Лакі втілив у життя ідею, яка широко використовується в деяких літературних творах останнього десятиліття.
Про це він написав у своєму блозі. Лакі Палмер пише про розроблену ним нову гарнітуру віртуальної реальності, в яку вбудовані 3 вибухових заряди, що можуть “миттєво знищити мозок користувача". Вибухівка спрацьовує через “фотосенсор, який реагує на червоне блимання екрана з певною частотою" під час результату “Game Over".
Ця VR-гарнітура, за словами розробника, на цю мить є просто витвором офісного мистецтва, що спонукає до роздумів і нагадує про незвідані шляхи в ігровому дизайні. Лакі завжди захоплювала ідея пов’язати реальне життя з віртуальним.
“Ви миттєво підвищуєте ставки у грі до максимального рівня. А люди змушені фундаментально переосмислити те, як вони взаємодіють із віртуальним світом і гравцями", – пише Лакі Палмер.
Своє захоплення він пов’язує зі серією японських романів, відеоігор та аніме Sword Art Online (SAO). Відповідно до концепції, тисячі гравців опиняються в пастці своїх гарнітур із загрозою смерті від вбудованого мікрохвильового генератора, який вб’є користувачів, якщо вони помруть у грі або спробують зняти гарнітуру.
SAO активно поширювались у момент, коли перша розробка Oculus Rift була запущена на Kickstarter у 2012 році, і лише стимулювали масове поширення гарнітури.
Японія стала другим за величиною ринком для Oculus. Протягом року “буквально тисячі" шанувальників звернулися до нього з питанням: “Коли ви зробите таку гарнітуру реальною?!"
Лакі впевнений, що “лише загроза серйозних наслідків може зробити гру справжньою" і порівнює таку гру зі спортом.
Нові розробки у галузі віртуальної та доповненої реальності дійсно дивують. Раніше, вчені змогли зімітувати відчуття ваги у віртуальному світі за допомогою вібрації.
Бажаєте отримувати найактуальніші новини про війну та події в Україні – підписуйтесь на наш Telegram-канал!