Політика

"Афера Зеленського": у Борислава Берези скандал із "4 каналом"

Тетяна Іванова

Борислав Береза

Екснардеп Борислав Береза залишив "4 канал", звинувативши керівництво в політичній цензурі.

Про своє рішення він написав в акаунті Facebook, де розказав про брехню власника каналу Олексія Ковальова.

"Коли перед Новим роком з'явилася інформація, що депутат "Слуги народу" Ковальов купив "4 канал", він заявив, що на нього не має впливу Офіс президента", - нагадав Береза.

За його словами, Ковальов підписав з менеджментом угоду про невтручання у редакційну політику, але, як випливає з його дій, збрехав.

Зокрема, Борислав Береза звинуватив керівництво каналу в блокуванні виходу його передачі "Засланці", де він мав розповісти про аферу Зеленського щодо запуску державного авіаперевізника.

За словами Берези, програму мовчки зняли з ефіру без пояснення причин.

"Лише нардеп від "Слуг народу" Олексій Ковальов придбав "4-й канал", з нього почали ліпити звичайне пропагандистське гівно, а гостями каналу все більше стають представники #моносброду і натомість в ефірі немає місця опозиційним позиціям", - заявив Береза.

При цьому Береза нагадав, що попередній випуск програми піддався цензурі, і з нього вирізали фрагменти про будівництво медіа-імперії Зеленського.

"У слуг не вистачило мужності терпіти незалежну програму на своєму каналі навіть тиждень. Ніхто нічого не пояснює, офіційної позиції не існує, бо всі всі розуміють", - наголосив політик.

За словами Берези, саме Офіс президента хоче прибрати з ефіру "4-го каналу" всю критику і ганебні факти діяльності Зеленського, Єрмака і Монозброда.

"ОП вирішили закінчити грати у демократію та смачно харкнути у бік свободи слова", - зазначив він і запросив дивитися випуски передачі у Youtube, де вони виходять без цензури.

Відповідь власника "4 каналу"

На критику Борислава Берези відповів новий власник каналу Олексій Ковальов, який написав коментар у своєму обліковому записі.

При цьому він назвав передачу Берези "провокаційною" та зазначив, що викладені факти були перевірені юристами.

"Факти не відповідають дійсності та спрямовані на дискредитацію органів державної влади та дестабілізацію ситуації в країні", - написав власник "4 каналу".

Він також наголосив, що саме з цих причин програму було знято з ефіру.

"Наша мета – говорити правду, а не плодити фейки", - уточнив він.

Раніше стало відомо, що з "4 каналу" звільнили телеведучого Остапа Дроздова.