Новини

Хресниці Путіна анулювали візу для навчання у Швейцарії

Тетяна Іванова

Анульовано

Швейцарія анулювала візу для дочки нардепа "ОПЗЖ" Віктора Медведчука, яку хрестив президент РФ Володимир Путін.

Про це Медведчук повідомив під час ефіру на заблокованому телеканалі UkrLive, пише Hromadske.

Політик розповів, що його дочка Дар'я, закінчивши школу в Києві, вступила до Женевського університету та отримала навчальну візу.

Все було нормально, і на початку вересня збиралася їхати на заняття. Буквально за два дні до цього їй оголосили, що візу анулювали", - розповів Медведчук.

При цьому кум Путіна зазначив, що віза його дочки була анульована з політичних мотивів.

"Західний світ і тут проявився. Так, я виступаю проти зовнішнього управління – зовнішнього управління Сполучених Штатів та Заходу. І виступатиму", – підкреслив Медведчук.

За його словами, дочці довелося вступати до іншого ВНЗ. Він також зазначив, що дочка стоїчно витримала перші удари через його політичну діяльність.

Віктор Медведчук – колишній лідер партії СДПУ(О), народний депутат “Опозиційної платформи – За життя".

У лютому 2021 року проти компаній Медведчука та його однопартійця Тараса Козака, які володіють телеканалами "112 Україна", NewsOne, ZIK, було запроваджено санкції.

Пізніше РНБО ввела санкції проти Медведчука, його дружини Оксани Марченко, низки громадян РФ, а також проти громадянської дружини Тараса Козака Наталії Лавренюк.

Крім того, Віктору Медведчуку та його однопартійцю оголосили підозру в держзраді за трьома епізодами:

  • замах на розкрадання природних ресурсів України;
  • передачу секретної інформації про Збройні Сили;
  • організацію підривної діяльності.

Зазначимо, що у жовтні 2021 року Медведчуку оголосили нову підозру у держзраді та сприянні діяльності терористичної організації.

Його звинувачують у тому, що Україна отримала дешеве вугілля з Південної Африки під час енергетичної кризи задля закупівлі вугілля з ОРДЛО.

Раніше повідомлялося, що 28 грудня президент Зеленський ввів у дію рішення РНБО щодо санкцій телеканалів "Перший незалежний" та "UkrLive", пов'язаних з Віктором Медведчуком.