русский
Новини

Брюс Спрінгстін вирішив продати музичний каталог за $500 млн

Дар'я Подхалюзіна

Брюс Спрінгстін
Брюс Спрінгстін. Джерело: Изображение Antonio_Cansino с сайта Pixabay

Американський музикант 72-річний Брюс Спрінгстін продав права на всі свої пісні музичному підрозділу компанії Sony за 500 мільйонів доларів.

Згідно з численними звітами в США, угода дає Sony право власності на 20 студійних альбомів музиканта, включаючи альбоми "Born To Run", "The River" та "Born In The USA", передає ВВС.

Повідомляється, що угода Спрінгстіна послідувала за аналогічними продажами Боба Ділана, групи Blondie і Девіда Боуї.

Проте, згідно з даними Billboard, угода Спрінгстіна на 500 мільйонів доларів є найдорожчою на даний момент.

Зазначається, що публічного оголошення про продаж не було.

Нагадаємо, що музика Спрінгстіна, 20-кратна володарка премії Греммі, принесла минулого року близько 15 мільйонів доларів доходу.

Зазначимо, що Брюс Спрінгстін - один із найуспішніших рок-музикантів усіх часів, і протягом усієї своєї кар'єри він робив записи для Sony Columbia Records.

Музикант отримав популярність у 1974 році, коли музичний критик Джон Ландау виступив з рецензією на один із виступів Спрінгстіна з його групою E Street Band у Бостоні.

"Минулого четверга в театрі на Гарвардській площі я побачив, як минуле рок-н-ролу промайнуло перед моїми очима. І я побачив дещо ще: я побачив майбутнє рок-н-ролу, і його звуть Брюс Спрінгстін", - написав Ландау.

Проте, комерційний прорив Спрінгстіна стався 1975 року, коли вийшов його хіт-альбом "Born To Run".

 Він був проданий тиражем дев'ять мільйонів екземплярів, а Спрінгстін досяг того рідкісного успіху, що того ж тижня з'явився на обкладинках журналів Time і Newsweek.

Його найбільшим хітом був альбом 1985 "Born In The USA", який був проданий тиражем 15 мільйонів копій у США та 30 мільйонів по всьому світу.

У 1990-х він отримав Оскар за головну пісню до драми Тома Хенкса 1993 "Філадельфія".

Його останній альбом "Letter To You" вийшов у 2020 році.

Зазначимо, що такі угоди забезпечують негайну фінансову безпеку артистів, тоді як правовласники сподіваються отримати прибуток за рахунок створення нових потоків доходів від музики за рахунок ліцензування фільмів та телебачення, продажу товарів, кавер-версій та гонорарів за виконання.