Новини

У Buzzfeed News розкрили плани держперевороту в Україні

Тетяна Іванова

Володимир Зеленський

Журналіст американського медіапроекту Buzzfeed News Крістофер Міллер назвав передбачуваних організаторів державного перевороту в Україні.

Про це Міллер написав на своїй twitter-сторінці, посилаючись на свої джерела з Офісу президента, пише Українська правда.

"Спробу державного перевороту, про яку згадав сьогодні президент Володимир Зеленський, готували офіцер російського ФСБ та три зрадники з МВС України, які перебувають у Криму", - написав він.

За словами журналіста, "куратором" цієї операції є згаданий працівник ФСБ, якого звуть Василь Васильович Лаптєв. Імена трьох українців: Олексій Васильєв, Василь Грицак та Едуард Федосов.

Журналіст американського видання зазначає, що організатори хотіли використати суспільну напругу всередині України, зокрема, боротьбу між Зеленським та Ахметовим.

Планувалося влаштувати протести на Банковій 1 грудня.

Вони мали спровокувати подальший безлад у столиці та привести до влади людей, наближених до олігарха, вважає журналіст.

Міллер зазначає, що у записі розмови чотирьох підбурювачів згадується бізнесмен Рінат Ахметов, але його участі не доведено.

Ініціатори перевороту говорили, що їм "треба бути готовими вийти на контакт та почати співпрацювати з Ахметовим".

За словами Міллера, Офіс президента планує передати аудіозаписи розмов до спецслужб США цього тижня.

Джерело Міллера додало, що таким чином в Офісі президента прагнуть досягти "перемир'я" з бізнесменом.

Нагадаємо, що в ході пресмарафону президент України Володимир Зеленський заявив, що має інформацію про спробу держперевороту в країні, що готується 1-2 грудня за участю Росії.

За словами президента, у держперевороті має взяти участь український бізнесмен Рінат Ахметов.

У своєму інтерв'ю від 12 листопада бізнесмен Ренат Ахметов раніше зазначав, що він не має конфліктів з командою Зеленського і самим президентом.

Раніше повідомлялося, що у “Слуги народу” ухвалили рішення не ходити на телеканали Ахметова "Україна-24" та "Україна".

На їхню думку, на них відбуваються зрежисовані дискусії, маніпуляції, образи та фейки.

У медіа-холдингу Ахметова зазначили, що "Слуги народу" бойкотують телеканали "Україна-24" та "Україна" через питання про "вагнергейт".