Світ

Чорногорія оскандалилася з повідомленням про Україну

Дар'я Подхалюзіна

Чорногорія

Чорногорська державна телерадіокомпанія RTCG опублікувала новину про те, що українські військові нібито атакували сепаратистів так званої ЛНР.

Така новина із заголовком "Українці напали на Луганську республіку?" з'явилася на сайті RTCG сьогодні вранці, повідомляє Європейська правда.

Повідомляється, що цю інформацію надав офіцер пресслужби ЛНР Олександр Мазєйкін.

Він заявив, що під час артобстрілу української армії "загинув боєць Народної міліції ЛНР".

За його словами, з позиції 30-ї бригади Збройних сил України в районі селища Троїцьке відкривався вогонь з артилерійського озброєння та великокаліберних кулеметів у напрямку с. Веселогорівка.

Зазначається, що видання пише про "ЛНР" та "народне ополчення" не вказуючи, що це проросійські незаконні збройні формування, що знаходяться на окупованій українській території.

Більше того, в новині зазначено, що "Київ сконцентрував половину своїх військ на Донбасі", а "напругу в регіоні підігрівають США та інші країни НАТО, які постачають Україні зброю та військових інструкторів".

Як відреагувала Україна

Посольство України в Чорногорії, як передає Європейська правда, закликало RTCG видалити новину.

"У момент найбільшої загрози нападу Росії на Україну ми буквально вражені публікацією чорногорського громадського мовника RTCG news, яка узаконює сепаратистське угруповання на тимчасово окупованих територіях на сході України", - йдеться у заяві.

"Ми закликаємо RTCG якнайшвидше видалити цю провокаційну публікацію і не допускати поширення в майбутньому інформації, несумісної з офіційною позицією Чорногорії щодо територіальної цілісності України та норм міжнародного права", - наголошується в заяві.

Посольство також потребує права на публічне спростування недостовірної інформації.

Реакція RTCG на вимогу України

Зазначається, що RTCG відреагувала на вимоги України, змінивши назву новини з "Українці напали на Луганську республіку?" на "Під час артобстрілу загинув солдат".

Проте наповнення публікації не змінилося, у тому числі залишилися слова про "ЛНР" та "народне ополчення" без жодних вказівок на те, що це проросійські незаконні збройні формування, що знаходяться на окупованій українській території.